lauantai 19. huhtikuuta 2008

Jälleen kortteja

Koulussa on ihan hirvittävä tenttisuma enkä oo siis ehtinyt paljon mitään tehdä luovuuden alalla. Hinku olis päästä tekemään ristipistoja ja pitäis se avomiehen villapaitakin tehdä näin kesän korvilla valmiiksi :) Mutta jos mä en sitä nyt teekään, niin ehkä se unohtaa että mulla oli sellainen tekeillä ja mä voin antaa sen sitten syksyllä synttärilahjaksi. Ei tarvitsis taas stressata niin kauheesti, että mitä ihmettä sille ostaa :D Mutta täytyy toistaiseksi keskittyä kouluhommiin. Enempi tekeleitä sitten joskus kun mulle suodaan omaa aikaa enemmältikin.
Siskolla on tänään 30-v. synttärit, joihin kohtapiakkoin lähden. Vien siskolle tuon ristipistoillun nallekortin, jonka oon tehnyt valmiiksi jo monta kuukautta aiemmin. Nallekortti tuli ilmaislahjana CrossStitcher nro 174 mukana. Tuo toinen kortti on valmistujaiskortti ulkomaalaiselle kirjeenvaihtokaverille. Myöhässähän se lähtee, mutta pääasia että muistin koko valmistujaiset...

2 kommenttia:

TiinaR kirjoitti...

Kauniita kortteja!

♥ Hannah kirjoitti...

Heippa! Sinulle on tunnustus blogissani.